EN BALLKONG DRÖM.....

Det verkar som att vi får sitta på golvet i år på våran ballkong.....Alla möbler är ju redan slut ???

För det 1:a vägrar jag att köpa nått snyggt (=dyrt)  eftersom det ser ut som satan på våran ballkong. Färgen hänger överallt i snuskiga flagor och den är allmänt sunkig...

Det finns nått nytt som jag redan sett mig trött på....Dessa fuskrotting prylarna i svart plast. Det ser ganska så äkta ut men jag vet inte jag.....Inte min pryl.

Jag vill ha en ballkong med massor av blommor och fluffiga dynor i matchande färger...

Nu har jag.......Mögliga grå(har vart vita) plastmöbler, solrosor i blomlådorna(?) som ungarna petar ner varje år....Hur snyggt är det med solrosor i en ballkonglåda.?? Eftersom det nästan alltid blåser halv storm på våran ballkong så är duk och andra mysprylar att glömma. Dessa grejjor får man hämta nere på OK för att dom blåst dit typ. Och lite fluffiga dynor......Ja dom vi har nu är väl ungefär lika fluffiga som ett A4 ark..lika mjuka oxå....Och mögliga är dom med..

Jag måste sluta läsa inredningstidningar...Bättre att hålla sig till Biltema katalogen

Apropå tatuering så såg jag den här.......

Bögen till tatueraren:
- Jag vill ha en traktor tatuerad på snoppen. Men den ska vara en 4-hjulsdriven eftersom den ska köra i mycket skit...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0