BILVERKSTAD = NADA SEMESTERPENGAR =(

Jag ringer och jag ringer om min stackars bil i Sunne.......

Vad ska jag göra ???

Det lutar åt verkstad...och alla mina stackars sparpengar som vi ska ha till Turkland kommer att ryka all värdens väg...Tackar

Tror jag måste grina en skvätt till...fast det inte hjälper

Tur att bröd, fetaost och tomat är biligt där nere..får bli en sådan där budget semester   hahahahaha

.......fast nu kommer jag ju ihåg att det ÄR budget att åka till Turkland. Jaja vi klarar oss nog, det har vi alltid gjort jag och brudarna.

Näpp nu ska jag fortsätta att ringa till en verkstad som vägrar att svara...ryktet kanske har nått dit redan att vi är på väg dit   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0