2 st 2:or utdelad av 1 st 0:a......

Hur som helst så är gardinerena i rummet bytta och helt plötsligt så vart det vår här hemma.....

Bort med allt brunt och in med allt vitt.ser nästan ut som ett sjukhus här, och på ett sånt var det nära att jag skulle hamna efter besiktningen i går.....Fast dårhus då istället, fast det är väl säkert lika vitt det med kan jag tro....Kanske lite mer sängar med spännband på bara 

Tydligen så har jag ingen handbroms och så pekade ett lyse lite fel.....Då kan inte besiktningsgubben skruva med mejseln som dom alltid brukar göra så att det blir rätt......Näääää då sätter dårjäveln en 2:a på det i stället...VAAA!!

Vart fixar man sånt typ ?????

Och det som retade mig mest var när han till på köpet säger.......Glad påsk. Jo tack

Nu gäller det att ragga upp någon som kan fixa silverkulan med sitt snea lyse och kassa handbroms.....= Utgifter jag inte behöver  =(

Idag har det var påsklunch hos Hasses mor och far......Kommer att ta ett gäng timmar till innan jag enns kan tänka på att knyta på mig  löpar pjucken.......Sååå jävla drygt att vara mätt så att man nästan spyr...

Tittade på den där filmen 2012 igår.....Jorå gillar man att häcka flera timmar framför en osanolik film så go for it....Jag tyckte i och för sig att den var fränt filmad, men årka glo på framtidsfilm, inte min grejj.

Jag vill till Ullared NU !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0