15 MINUTER BLANKT.....DÄ DU

Höhöhöhö får bara lov att berätta vad jag fått för ett frestande erbjudande här på kvällskröken........

Var upp till min käre gubb kompis som vid snart fyllda 60 klämmer till och blir farsa på gamla dar....

Han har ju en riktigt ung brutta han..gubbsjuk som han är.

Tog en sväng förbi honom innan jag skulle kuta så jag hade träningskläderna på mig......Då fick plötsligt hans unga pudding för sig att hon skulle följa med ut på löpvändan......

Hon fick unge för 3 veckor sedan och väger fortfarande 150 kilo...Sprungit har hon garanterat aldrig gjort mer än till datan och chips skålen....

Och nu fick mäniskan för sig att hon skulle med mig.....Va fan säger man ??? Ehhhh men orkar du det då, frågar jag lite besvärat och vet inte vart jag ska titta riktigt.....Määääääh säger hon som om hon vore Kallur nr 3..

Jag orkar faktiskt springa i 15 minuter i sträck, säger hon......Fy fan vilket pucko

Då får du ligga i ett par månader och träna får jag ur mig innan du får följa med......Jag flinade hela vägen till bilen kan jag lova.....

Springa 15 minuter i stäck ???????????????????????????????????????????? Jajjemen

När jag ändå är i gång kan jag meddela att jag persade på plankan i kväll. (Nu är det bara att pressa 15 sekunder till Henke å Felice).....Nya rekordet ligger på 2,31     viktigt med den där sekunden om ni undrar  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0