EN JÄST SILL I STRUPEN

Surströmming med mina vänner Hellkvisten, Nettan och Anki har fyllt min tisdags kväll. Åh nu är man så där fint jäst i magen, ska smyga i väg en tyst fis under täcket i kväll och fråga hasse om han vill komma in en stund.....

Efetr den delikata kvällsmidagen så blev det att hånskratta åt IDOL som började i kväll. Man blir trött på alla som TROR att dom kan sjunga med som låter  som om dom är nykastrerade hela bunten.....

Han som hette Jon var helt suverän. Vilken röst. Kom hem och sjung för mig någon kväll vetja.....Fast du får ha en brun påse på huvudet för du var inte så fager..tyvärr

När man sitter och flabbar åt andra som gör bort sig så är man ju ganska så elak igentligen, men vi kom överens om att dom är ju faktiskt där av fri vilja, så då är det ok...

Idag var det ett jäkla hallå på jobbet. 2 securitas hundar rök ihop och och det small åt höger och vänster. Den ena schäfern blev illa biten och även en utav hundförarna oxå, så bägge fick uppsöka vetrinär och sjukstuga....Det vart lite plåster, stygn och sprutor......köttbullar åt vovven i tröst

Dagens Ninni story

För 2 år sedan hade jäntan läxa som hon skulle göra i bilen på väg till Åsarna på skidtävling....läxan var i ämnet sexualkunskap så då hade hon den allra bästa hjälpen hon kunde få i bilen..hahaha

Det var inte så svår läxa, utan ganska så rolig tyckte vi alla i bilen som ville hjälpa till. Hon skulle skriva olika synonymer för olika ord. Tex Pung = skinnpåse   Samlag= pippa     Penis= balle  osv......tills hon kom till ordet

Annat ord för osäkert alternativ till preventivmedel....????? Jag kan inte sa hon, hjälp är det någon annan i bilen som kan....??

Jepp svara jag naturligtvis.... Finska rycket

Ninni.....vaaa??

Ja så säger ialla fall vi i våran ålder

Ninni ...OK

1 vecka senare så kommer hon hem och säger att hon fått jätte mycket skäll av fröken i ämnet...

Varför då säger jag??? 

Jo kärringen frågade vad för ord man kunde säga i stället för att ha preventivmedel...och då var jag den enda som räckte upp handen så då fick jag svara och då sa jag det du sa.......Finska rycket !!!!!

Åh jäklar vad skäll jag fick sa hon, för det skulle vara avbrutet samlag och inget Finskt ryck..moooaaahh

Saker ni nog vet om mig......Jag gillar sporter som det är lite action i. Golf, curling o.dyl är inget för mig. Näää det ska kräva  kondis, styrka och en jävla massa svett om det ska vara något för mig.......

Saker ni nog inte vet om mig......Jag klarade inte av att vara med när vi tog bort våran älskade Wilma i vintras. Jag gav henne mat på morgonen och gick den allra sista promenaden.  Sen lämnade jag Hasse med allt en kvart innan vetrinären kom. Vi hade bestämt att hon skulle få dö här hemma i lugn och ro. Jag pussade på henne och talade om för henne att hon vart den bästa springkompisen  man kunnat tänka sig och att jag aldrig skulle glömma henne.
Sen åkte jag......Jag grät så jag nästan inte kunde köra bilen, åkte till klackberg och satt och stirrade rakt ut i en timme innan jag åkte hem igen.......hem till ett tyst och konstigt hem, inte som det vart i nästan 9 år....

Puss Wilma, jag kommer aldrig att glömma dig

Fick ett mms när jag var på surströmmingsmidagen....Höll på att sätta en strömming på tvären
Allt hade tydligen gått bra ialla fall..En frivolt på rullskidor kan göra så här ont   ajajajaj



Kommentarer
Postat av: felice

sakna pilmi :(



min vurpa var skön

2009-09-09 @ 12:15:05
URL: http://feeliceeheedbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0