STOOOORA SKÄMSKUDDEN HIT TACK !!!!!

Sitter och kollar på Ensam mamma söker.....Nog är det ganska så piiinsamt, eller rättare sagt jävligt pinsamt.
Vad är det som gör att vissa söker dit, killar alltså. En del måste supa till för att bli lite extra pinsamma och en del är riktigt fula och en del helt förvånadsvärt snygga....Man funderar varför dom sökt hit? Är det för att vara med i tv eller vadå....

Som den där fotbollstränaren lasse som jag tyckte var riktigt snygg...Herregud inte ska väl en sådan goding behöva vara med på sådana pinsamheter för att få hugg...???

Idag har det även gråtits i floder igen....När Felice och Henrik ska vara ifrån varandra ett tag så blir det så mycket gråt att alla gråter i hela familjen....Herregud den kärleken, vad jobbig men ändå så härlig.

Efter avskedet så var det tur för nästa avsked. Mina små puppor ska åka "hemåt Torsby igen och jag får inte se dom på länge...

Hjärtat nästan stannar när dom hoppar i i bilen och fräser iväg.....

Efter 10 minuter får jag ett sms......Gråter du mamma???

Klart jag gråter, jag storbölar för mg själv härhemma. Fast efter en stund så går det över och jag blir glad över att jag har så duktiga tjejjer som fixar att bo så långt borta.....från mig !!!!

Lycka till med era lactat prov i veckan......Ni vet ju vem ni ska tänka på för att pressa er lite mer när kroppen skriker åt er att sluta......

Saker ni nog vet om mig........Jag är ganska så högljudd på skidtävlingar....hahaha vart till och med filmad I Hedemora med en annan pappa som var lika stimmig och sedan sändes det på TV......Mycket piiinsaheter har jag vart med om men detta tror jag nog håller en topp 5 placering...OBS!! Jag är aldrig elak och dum i munnen, bara allmänt gapig   hehehe

Saker ni nog inte vet om mig.....Jag är både utbildad kock och undersköterska. Fast jag kan tamefan inte göra en kålpudding eller ge en spruta......

Kommentarer
Postat av: felice

man får grina ibland mamma :)

2009-09-06 @ 21:20:31
URL: http://feeliceeheedbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0