SVULLOT HEDBERG PÅ JÄSNING

Min mage spricker efter en rödspätta med skagensås på restaurang Dramaten här hemma...

Fan varför måste man äta tills man nästan hulkar??  Jooo för att det är gott så klart och sen måste man springa i minst en timme i morrn som straff..Fast det är det värt och nu ska jag fylla på min stinna mage med chips och en irish coffe + en skräck film som Hasse lyckats ladda ner.. alldeles själv  =)

Har vart till min käre bror i Avesta idag och hämtat en frys som vi fått av en gamal moster i Älvdalen.... Den var så gamal och liten att den såg ut som en bänkdiskmaskin....hahahaha fast gratis är som bekant alltid gott i våran familj.

Ninnis konstiga ord som enligt henne är helt korrekt utalat

Ellljus = Helljus
Lyppstips= läppstift
Snalombacke= slalombacke
Kjell= Shell (macken)
Korv=korp
Arwervir= Arwer Bil (bilfirma i Västerås)
Kalibar= kaviar
Osv Osv...... Det tar aldrig slut på felsägningar liksom
 
Saker ni nog vet om mig ...........Jag tycker att den som kommer 2:a är 1:a förloraren....Alltså är det bara en seger som räknas för mig.......När det gäller mig alltså.

Saker ni nog inte vet om mig  .........Det äckligaste jag vet är stekt falukorv....Sen kommer nog pytt i panna på en god 2:a plats och som bronsmedaljör får jag nog lov att ta havregrynsgröt....vilket jäkla klister att få i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0