300 SPÄNN = BILLIGT SÅ MAN SKÄMMS

Loppis i Västerås.....

Ojojoj vad jag shoppade hos den där killen som jag skulle hämta tv bänken hos..ojojoj

Han skulle flytta till Barcelona berättade han och småjobba lite och kolla på fotboll...mest softa runt liksom.

Jag ska sälja rubbet i lägenheten sa han, så hittar du något annat så är det bara att säga till.... Och då kom mina falkögon till nytta kan jag lova...VAAA sa jag lite upphetsat ...allt, ska du sälja i väg allt ???

Det där rums bordet t.ex, ska du inte ha det..? Näää sa han
Det var då jag riktigt fattade att här kunde man minsann inhandla grejjor till Felice.

Jag tog tvbänken och 2 nya hyllor, gardinerna röck jag ner och tog gardinstången oxå...vidare så fick jag med mig lampor och tavlor samt det där rumsbordet jag spanat in...Killen flinade och sa   --Ska du inte ha nått från köket? Har några riktigt snygga dyra kastruller som jag knappt använt och en jäkla massas andra fina köks prylar....Men jag hade inga pengar i plånboken att handla för...synd, men för hela kalaset så fick jag punga upp med hela 300 kr(?)

Sanslöst......Ångrar att jag inte tog det ursnygga svarta diskstället av pojkstackarn..

Sen drog jag vidare till andra sidan stan för nästa projekt...köksbordet med stolar till Ninni...Faaaan hur skulle allt få plats. Vi var 3 st som la pussel i bilen med alla grejjor. Tillslut gick det, men jag lovar att det där diskstället hade då fasiken inte fått plats...

Styrelsemötet var som det brukar....polarkaka med mjukost, hålla inne jäspningarna och titta på klockan....

Nu ska jag dyka i säng...........I morgon är en annan dag..som jag kommer att få en ny färg i håret med(tror Jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0