AV GODIS BLIR MAN SÖT......JAG HAR ÄTIT/ÄTER MASSSOR

Ledig i dag, så då vart det en shopping runda till Avesta. Tror det var 1 månad sen jag var där sist nästan. Det vart inte så mycket hål i plånboken för det är lite tidigt att köpa alla dessa mysiga och tjocka tröjor som kommit in.....Herregud igår var jag ju nästan naken ute..Så jag är då inte den ivrigaste och införskaffa halsdukar och polotröjor.

Fast jag måste erkänna att jag sneglat på en pälsjacka.....hahaha värsta vuxenpoängen ju

Åkte ut på Jysk för att kolla in om det fanns nå snygga (billiga) möbler till dottern, det slutar med att det blir jag som vill ha lite nytt istället. Jaja dom hade lite rea på en del prylar så vi får väl åka över i helgen när hon kommer hem och kolla in läget....om det är nått som duger

I kväll var det första gången som jag verkligen inte hade ett jäkla skit att göra.....Fick nästan ångest av gå från datan till tv....osv

Huset är städat, tvätten fixad och motionen gjord och käket i magen........HJÄÄÄLP vad gör man nu då ????

Ropade i desperation till Hasse.......VI MÅSTE GÖRA NÅTT JAG BLIR TOKIG AV ATT SITTA HÄR !!!!!!

Det slutade med att vi tog en munk och satte på lite kaffe...Ja ni hör ju själva.....pensionärs varning, snart börjar jag väl på friskis å svettis oxå

Saker ni nog viste om mig .........Jag älskar att träna, titta på sport och är en skit dålig förlorare

Saker ni nog inte viste om mig .........Jag är igentligen riktigt bimbo blond i barret. Har färgad det brunt/rött/lila och svart i 10 år.....hahahaha där har ni förklaringen till att jag verkar helt tappad ibland.....
Blondisar have not funnier than brownisar....Det har jag bevis på   moooaahh

Dagens godisinköp på ÖB i Avesta....Till och med kassörskan flinade och frågade om jag skulle ha fest eller......

Jaja vet, jag är en frossare..Men allt är inte mitt så det så. För dom observanta kan ju se att chipsen är med lökmak och det är ju som bekant inte min favvo...så det var den jag tänkte att familjen skulle dela på....själv tar jag resten

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0