HJÄLP JAG ÄR FAST I IDOL !!!!!!

Jag har blivit IDOL frälst helt plötsligt....

Brukar aldrig orka hänga med på detta pogram, men nu är jag helt plötsligt med i matchen....

Idag vart jag småkär i Kalle....den där sista killen som såg ut som en Värmlands raggare och sjöng walking in Memphis som en gud.....

Och man får inte glömma den där rasta bruttan Mariette som sjöng en egen sång så fint att det nästan värkte i hjärtat.....Åh vad bra hon var oxå.

Vem ska man hålla på????

Hittat den där Jon på you tube...så nu spelas den oxå i mega volym här hemma...

Jag sitter härhemma och kommer ingenstans när jag är ledig.....MÅSTE ha en bil snart innan jag blir satt på knäppen

Ninni dax

Vi var på inköpsmässa på Cypern när hon var 4 år.......Redan då fick man skämmas för henne  =)

Hon var lika sur varje morgon innan hon kom ut i poolen för att det skulle smörjas in med solkräm. hon fattade inte varför och jag försökte tala om att om hon inte smörjde in sig sånt så skulle hon bli bränd.....

När vi plaskade runt som bäst i poolen så kom en svensk familj med en adopterad Indier kille som oxå skulle bada.....

Då ser jag Ninni stirra på honom.....FAAAN hinner jag tänka innan hon skriker över hela poolen till mig

MAMMA!!!!......KOLLA MAMMA!!! DÄR ÄR EN KILLE SOM INTE SMÖRJT IN SIG FÖR HAN ÄR HELT BRÄND......

Då skämdes jag och låtsades inte känna igen min egna unge....     hahaha  sjukt kul så här efteråt

Saker ni nog vet om mig .........Jag gillar svarta kläder och slitna jeans. Är ingen klädsnobb alls. Fast ashöga klackar är snyggt

Saker ni nog inte vet om mig..... Jag älskar djur, och för några år sedan så hade vi ganska mycket djur härhemma samtidigt

1 islandshäst och 1 nordsvensk (i stallet)
1 Schäfer
1 katt
3 kattungar (1 vart kvar)
Akvarium
1 stor tam råtta
2 små tama möss
1 kanin
1 marsvin

Den tiden är över nu som tur är.....Nu har vi bara Rune kvar, kattungen som vi behöll och det räcker så bra. Kanske blir det en ny hund...men inte i år, möjligen till i vår. Vi får se. Jag saknar Wilma för mycket än för att det ska bli rätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0