EN MICRO MED BÄST FÖRE DATUM

Idag har jag köpt ny micro. Den andra la av i helgen och när jag började räkna på hur gamal den igentligen var så kom jag fram till att den var 19(!) år...jösses

4 nya kuddar på Jysk blev det oxå, så nu kommer man att sova som en prins......nåja prinsessa då

Vilket jäsigt väder det är. Man kommer in i andra andningen liksom. Hängde ut tvätten på tork och tog en mtb tur i bara korta cykel brallor å topp....Fan det är nog sista cykelturen på gång med bara så där lite kläder. snart ska man på med dubbla tröjor och långtightsen+ det värsta vinter cykelskor....såååååå jävla fuuula

Jag kan för övrigt upplysa alla som inte såg matchen mellan Sverige-Malta, vann Sverige med 1-0 ....Och målgöraren var den inte helt okända Marcus Berg..som för övrigt brukar åka i MIN bil....ja tänk att det skall till en Torsby pöjk för att det ska bli seger !!!!.................UT med Zlatan!!!!

Fick lov att kolla in IDOL i kväll igen.....En del är verkligen riktigt skitbra. MEN det är ingen som är lika HET som Robbin B än, ni vet den där skitsnygga pubisen som kom 3:a förra gången.....Jäklar vad vi höll på han här hemma..Mest jag

Jag har kommit in i ett stim härhemma när jag är själv och kan bete mig hur jag vill......Därför spelar jag Green days 21 guns och Backstreet Boys  Straight throug my heart så det ekar här hemma....Tur att affären under oss stänger halv 6 och grannen i trappen spelar lika högt själv...så det är bara att ösa på tills grannen på andra sidan vägen börjar klaga......hahaha pubis poäng till mig



Saker ni nog vet om mig.....Jag har flera tutueringar och piercingar och vill ha minst 2 till tatueringar till.....när jag får råd. Inga flera piercingar blir det iala fall....Jag looovar mamma

Saker ni nog inte vet om mig ......Min farfar blev 102 år = Dalarnas äldsta
                                                      Min gammel farmor 99 år
                                                      Min farmor 95 år
                                                      Alla Älvdalingar och pigga ända in i det sista
                                                      Pass upp....kanske hugger jag till med att bli 105 bast..Har ju att brås på....

Dottern med skrap och köttsår ringde från Torsby och var uppjagad idag...inte för att hon vurpat igen utan för att det kryllade med hugg snakes överallt på rullskidsbanan.....HUUUU tur att inte jag var där och vrålade som jag brukar göra....Detta äckel låg och sträckte ut sig sist vi gick där, helt höststel och slemmig...BLÄÄÄÄÄ   utrota !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0