MED EN TÅR AV SAKNAD...MEN ROLIGA MINNEN ATT KOMMA IHÅG

I September och man kutar kl halv 8 på kvällen i shorts och linne(?)......Hallå 23 grader varmt, PHU!!!!

Jag älskar att springa på senhösten och vintern för jag håller på att brinna upp när jag springer när det är varmt, både fötterna och skallen kokar ju....Så lite minus är helt perfekt för mig

I dag höll jag på att börja gråta på jobbet...Vi har securitas vakter där på utbildning med sina vakt vovvar och då är det inte vilka vovvvar som helst utan rejäla doningar....Dvs Schäfrar

Jag kollade in dom genom fönstret när dom drillades och blir lika impad varje gång jag ser en riktigt lydig hund.
DÅ plötsligt hoppar det ut en ny hund ur en volvo skuff som inte vart ute på hela förmidagen......

ÅÅÅHHHH då kommer Wilmis Pilmis (våran älskade luffs) stormande ut på gräsmattan med sin yviga svans och glada skall.....Men jag höll på att få hjärtstille stånd...Just ja våran älskade stora Pilmiii Wilmiii som vi alltid sa till henne finns ju inte längre och jag får en klump som är större än bowling klot i halsen och smyger in på toan en stund och snyter mig, kollar i spegeln och ser att det är blankare än en spegel i mina ögon..Faaan kan inte titta ut på länge efter det. Hoppas att jag slipper gå ut i matsalen bland folk tänker jag.... 

Åh vad jag/vi saknar dig bajspruppen.....<3

Saker ni vet om mig......Jag har dom allra sötase, snällaste, duktigaste jäntorna som finns..puss på er där borta, jag saknar er....Ta hand om varandra och var stolta för dom ni är...Älskar er i massor

Saker ni nog inte viste om mig ........Jag har en bror som kommit 11 i Vasaloppet(på 80 talet) och en brorson som kommit 12....(2007) 13 (2008) Snart Jimmie är du ifatt och om farsgubben..topp 10 nästa år ???



SÅ HAR DEN ANLÄNT...MITT FANTSTISKA PRIS JAG VANN FÖRRA VECKAN......RIKTIGT SNYGGT UR



KANSKE FÅR MAN KOLLA IN SIN MAXPULS PÅ DESSA GRIS BANOR I TORSBY MED KLOCKAN  HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0