VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN...LILLA GULAN

I bland händer det........jag har köpt bil

Och den går än........

Nu åker jag runt i gulan, som jag redan döpt den illgula farkosten till...

Och den går fanimej som en raket. Fast jag provade inte att ösa på för fullt när jag åkte hem. Lite tant körning fick det lov att bli för den var både avställd och oförsäkrad.........Men nybesiktad

Det enda jag hetsar upp mig på är dom kopiöst fula fälgarna..Dom ser för tusan ut som golfbollar. Hur kan man komma på iden att måla dom vita ??? Först är dom svinfula i modellen och för att riktigt säker på att dom ska synas så målar vi dom vita....JAAA va bra   hm

BilTema på onsdag och panikhandla sådanadära fattiglappar att sätta på fälgarna, så skiten inte synns....

Halva dagen gick åt att åka till Örebro för att köpa denna fantastiskt gula skapelse, så nu har jag bara legat framför tv:n och druckit vin som en A lagare och kollat på IDOL.....

Dagens mums, dregel eller vad ni nu vill, var väl ändå den där järnvägsbyggaren Johan..som även såg ut som Jesus enligt juryn....Jösses är det så där Jesus ser ut då ska jag verkligen börja läsa bibeln och bli religös.....Snabbt som fan

Saker ni nog vet om mig ........Jag gillar godis, choklad och chips.....Men glass kan jag stå över och kaffebröd

 

Saker ni nog inte vet om mig ........Jag har sprungit Brutal loppet i Torsby på 58 min.....Hahaha jävlar va sleeeten jag var när sista halvsvängen upp i slalombacken kom där på slutet...Fyy
Jag springer även lätta 7,5:an saktare(?) än hårda 7,5:an... på deras motionsspår ???? Det skiljer nästan 3 min..vart gick det fel här då

Min lilla racerbil som numera går under namnet Gulan...obs!! kolla in dom snabba fälgarna  hehehe 


Kolla in vart vi var och handlade den.....Fan oxå det var ju stängt, den enda gången man sett en Godisfabrik..Tur kanske, annars hade man väl svullat på där inne i en timme minst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0