BLOGG TANKAR...

Hahaha jag sitter och läser andras bloggar så att jag glömmer att skriva min .....

Har hittat en skidsida med alla "kändisar" som bloggar för fullt. Har läst i flera timmar nu och skrattar gott åt en del. Faktiskt så har vissa skitroliga inlägg och det är en fröjd att läsa om både misslyckade träningar och vidbränd matlagning.

Ibland när jag orkar så kollar jag på tv kändisars bloggar som Perelli, pernilla Wahlgren och Linda Rosing mm. mm. Dom är riktigt sega att läsa så det blir vid extremt tråkiga tillfällen jag tittar in på dom. Det enda dom visar är sitt gratis smink och gratis mat som dom fått...JÄÄÄSP      vem bryr sig vad dom sminkar sig med???? 

Det verkar som om alla bloggar för tillfället. Min gamla mor förstår inget av detta och undrar mest varför man lämnar ut sig åt alla...jag får jag lov att informera om att man behöver inte skriva om skilsmässor, dödsfall, otrohet och mord i sin blogg. Man kan ju faktiskt bara nämna det man vill och mindre än det oxå...Man kan ju faktiskt bara  skriva om inget..om man vill det. Fast det kanske är lite trögt att läsa om.

Det är väl så här, att är man så jäkla skitgamla som mina päron är så  får man väl vara glad att dom kan sätta på tv:n själva, videon har dom inte kunnat använda sen dom köpte den på 80 talet !!! Och trådlösa telefonen förväxlar dom med tv dosan stup i minuten..ja jösses

Hittade en skitbra pyamas som jag tänkte köpa å spara tills ålderdomen kommer...

Det var en hel svart dräkt med huva och i ett självlysande skelett mönster fram. Det allra bästa med pyamasen var att det var en lucka bak i röven som gick att öppna....Jag tänkte på mina barn som SKA ta hand om mig när jag blir gamal och luktar illa. Det vore en jättebra pyamas ju. Först så är den i självlysnde mönster...Bra att ha när jag irrar runt mörka kvällar utan att hitta hem, då kan dom ju hitta mig...och så var det en huva på oxå, det innebär att den kan dom dra upp och åt så dom slipper se mitt tryne...Och det allra bästa...LUCKAN där bak..jamen kan det bli mer praktiskt??? Tänk att bara behöva knäppa upp och dra ut blöjjan och byta till en torr och sen igen med luckan igen.....Jag lovar den pyamasen ÄGDE

Min yngsta tyckte att jag behövde söka hjälp omgående för mitt förslag om pyamas inköp...?

Saker ni nog vet om mig .......Jag är känd för min goda ost å skinksås.....hemligheten, absolut ingen lök i och massor med ost(stark)

Saker ni nog inte vet om mig ......Om jag fått en dotter till så skulle hon ha fått namnet Wilma. Nu blev det hunden som fick det i stället. Nästa flicknamn jag har på listan är Wilda.....Åh vad jag tycker det är fränt, tänk att ha en riktigt vild unge som är högt och lågt med stora bruna ögon och spretigt tunnt hår... hahaha    jaja får väl skaffa en tik till och döpa henne till det, så jag får någon användnig av det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0