ULLA BELLA SEKRETERARE

Fy fasiken...Snart ska jag iväg till Västerås på budgetmöte med skidförbundet...STOOOR jäsp

Jag är inte någon mötes mäniska..blir så rastlös av att sitta och lyssna på en massa olika gubbs, önskade att det var mer fruntimmer med, men nu får jag minsann rå om alla farbröder själv   hehehe

Jag vet oxå att mötet innebär skriva protokoll på datan senare under veckan.....Fan !!

När jag ändå är i Västerås så ska jag naturligt vis inhandla en massa jox

Idag ska det pressas in 1 tvbänk,  4 stolar och ett bord i bilen.....+jag

jag får väl i vanlig ordning sitta som en pressad smörblomma och vara livrädd att bli stoppad av snuten.

ÅÅÅh jag får ju inte glömma att jag ska in på Biltema och köpa navkapslar till gulan.....skämmsfaktorn är ganska stor när jag fräser runt med dom där apfula fälgarna....så nu ska dom döljas  =)

På menyn idag är det PRO varning igen.....Stekt salt sill med löksås = svintörstig hela kvällen

Saker ni nog vet om mig......Bakhala skidor kan göra mig vansinnes arg.....Men skidor utan glid är fanimej nästan värre. Lyckas man att få bägge delarna så är skidjävlarna itubrutna efter 2 km....Jag lovar

Saker ni nog inte vet om mig .......Jag har aldrig vart i Thailand, Egypen eller Italien.....Däremot har jag vart på Dominikanska Republiken, Rhodos, Mallorca, Kanarieöarna, Cypern. Marbella  osv. osv och för att riktigt understryka med att jag är en riktig Turkiet fantast så har jag vart där 15 gånger......14 ggr i Alanya och 1 g i Marmaris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0