GE MIG CHOCK MEDECIN.......

Chock tillståndet är nära.............Bordet och stolarna som vi åkte för att införsaffa i dag i Västerås var jätte fint och jag tror nog inte att dom riktigt fattade att dom kunde fått 2000 kr till för det. Ett snyggt modernt vitt bord ned kromade smala ben eller vad jag ska säga och 6 stolar. Mycket mycket nöjd med det köpet, har haft råflyt med möbelinköpen den här veckan + att killen som sålde bordet ville bli av med ett jätte fint skoställ i grå metall oxå. Ta det sa han jag vill inte ha 5 öre för det.....Åh då snabbade vi oss så att han inte skulle ångra sig...Gratis är gott !!!!

Ingen hederlig furu tjossan här inte på möblemanget  =)

Sen skulle allt in i bilen.....

Det var då som vi kom in i verkligheten igen      hahahaha. Men va faaan, vi höll på att tråckla i 100 år innan vi fick in allt och jag kände paniken komma.......Skulle inte skostället få plats.....Som var gratis och allt

Men efter ganska mycket pressande och en snabbhet som skulle slå en kobra, slog vi igen bakluckan...och vips så var allt inne...

Utom Vi !!!!!!

Alla fick typ sitta i knä på varandra och det var inte tal om att inhandla en pryl på IKEA lite senare.....

Nöjda och glada, fast lite sammanpressade så drog packet vidare in på stan för lite och då menar jag LITE shopping... Några ynka inköp blev det och med lite kaffe i magen från MC Donalds så fräste vi hemåt Norberg

Nu ska jag ta en STOR fet Irish Coffe med extra mycket irish så man kvicknar till...eller somnar

Saker ni nog vet om mig...... Jag har extremt svårt att sova om nätterna, säg något pogram som går efter 1 på natten och jag har sett det mesta..Typ Amerikanska Choppers, Miami Inc och en massa konstiga dokumentärer om folk man inte trodde fanns....you name it...Jag har sett allt

Saker ni nog inte vet om m mig ..... Jag har vägt nästan 8o kg när jag var i 18 års åldern...Svartsjuk kille som avskydde när vi gick ut. Allt ifrån handling till ett normalt umgänge var nästan uteslutet...Jag/vi satt hemma och kollade på tv och åt chips och dipp kvällarna i ända.....När jag till slut såg ut som miss Piggy och levde ett liv som en enstöring fick jag nog.....Ut med idioten och börja banta som en dåre. 4 års fängele var över och livet lekte...Har aldrig blivit tjock igen, konstigt igentligen efter mina chips orgier som jag fortfarande pysslar med...

Knäppte ett så sött kort i bilen på sötnosarna i vintras när vi åkte hem från en skidtävling....Jobbigt det där med tävling....OBS !!!! Bältet är i alla fall på  hahahaha

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0