LETS DANCE...NÄÄÄ TACK

Alla som vill ha proffs tips på det här med skidor kan höra av sig till mig....

Och dom som vill lära sig bugga......Hör inte av er till mig....

Suttit i timme ut och timme in och lyssnat på föredrag om allt från formtoppning till kosthållning..Mycket intresant och massor av bra tips. Kanske inte för mig (?) men för dom som tävlar och är  yngre.

Senare på kvällen var det middag med underhållning. Bordsplaceringen hade jag ganska tur med, hamnade med en tjej som var tränare på Lycksele skidgymnasium, så henne kunde man ju tugga med...hahaha. Kvällen avrundades med dans...Jamen ni hör ju själva..dans !!!

Jag kan inte dansa styrdans och det talade alla karlar minsann om för mig oxå.....Droppen blev när en ung kille vid namn Adam Karlsson bjöd upp till bugg............???? Hur fan buggar man ?????

Ja inte som jag ialla fall. Han hade då aldrig dansat med en sådan ohjälpsamt dålig buggerska talade han om och skrattade så han nästan ramlade omkull på dansgolvet.....Själv var jag såååååå nöjd att en 18 årin bjöd upp mig så det gjorde då rakt ingenting att jag vart uselförklarad  hahahaha.

Det var en riktigt skitkul kväll och jag dansade(försökte) nästan hela tiden. Trodde nästan att jag skulle ha träningsvärk i dag, men jag har tydligen vältränade dansmuskler, för jag känner ingenting.

Kommer inte att bli så uppkäftig i kväll...Trodde jag skulle kräkas när klockan ringde halv 8 i morse, då hade jag nästan precis svalt den sista skvätten Bailys som någon bjöd på..... Man partajar för sällan, måste ha 2 dagar för att komma i form igen

Saker ni nog vet om mig ........Jag dansar aldrig nykter och tur är väl det...mooaaahh

Saker ni nog inte vet om mig ..........Tycker att det är lite piiinsamt att jag inte kan dansa styrdans. Herregud jag är ju fan snart 50 år och vill hellre sprätta runt som Marcolio på dansgolvet.....spela luftgitarr och sånt ni vet..hahahahahaha    Jäääävligt hög skämmsfaktor på det


Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Hahahahaha!! Kom hit du! Jag lär dig "styrdans" (?) och Sörka lär dig bugg!!! (Varning! Det blir bara tre "turer" då!!)

2009-09-21 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0