INGEN RÄDDER FÖR VARGEN HÄÄÄÄR....RAJRAJRAJRAJRAAAAAJ !!!

Det blev RÖTT......jag lovar... Jäklar vad rödhårig man blev då, rödluvan kan slänga sig så långt in i väggen hon bara kan......Det finns en som har tagit över hennes roll......................jag(fniss)

Jag har en brinnande buske högst upp på knoppen och faktiskt så passar den mig som handen i handsken..Ilsken som jag är jämt  =)

Jaja lite förändring har ingen dött av...fast det såg nästan ut som Hasse skulle göra det när jag kom hem...hihi

Snärtade i väg på ett gruvsamt snabb pass idag. Åh fan vad jag hatar dom. Att trycka pellen i botten och riktigt kuta i 5 km är rena straffet, men fan så behövligt. Kommer aldrig att bli någon snabb gamal tant, möjligen en som kommer att jaga långt å länge...beroende på vad jag jagar förstås  hehehe

Hämtat den yngre förmågan på Hedemora tågstation i kväll. En nätt liten färd på nästan 7 timmar från Torsby...phu. Hon berättade att på Borlänge station när alla satt och väntade på tåget så kom det in en gubbe som gick på toan och sket så att det hördes ända ut i vänthallen...Men asså, undrar vad han hade ätit. Ärtsoppa kanske, det är ju ändå torsdag....Det hade vart hysteriskt äckligt och alla resenärer hade tittat på varandra och börjat vrålskrattat.....Skämmsfaktor 10 av 10

Saker ni nog vet om mig.....Min mamma blir skittokig på mig ibland och fräser.......NÄR ska du bli vuxen???  Jamen vadå, det verkar ju vara så tråkigt. Hellre är jag på mitt vis än på någon annans vis...så det så !!!!

Saker ni nog inte vet om mig .........Jag har vart av med körkortet i 3 månader för att jag körde för fort 2 gånger och inte stannade för stopp 1 gång....Allt inom 2 veckor. Då fick gestapo nog och kallade in lappen ett tag. Totalt handikappad var man kommer jag i håg. Mitt i vintern oxå, från januari till april......URK !!

Måste ha lite kiss o bajjs tajm i gen efter Felices upplysningar om fjärtvolymen på Borlanch Central. Och som sagt mamma ........Jag kommer never att bli äldre än 4 år i humorn......sorry

Alla barnen satt och sket i hörnet förutom Orvar för han hade inga korvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0