EN HELT VANLIG SÖNDAG

Söndagen består av typiskt söndags göra.....

Städa, plocka svamp och träna...

Städningen avlöpte ganska bra. Tokstädade i sovrummet, alla små och stora gråhundsvalpar måste ut, och nu är det hundfritt därinne ett tag...ialla fall

Ut i skogen och plocka trattisar...Hamnade mitt i en mtb tävling, så man hade ju lite underhållning under plockande...Mycket svamp blev det oxå. Och den största spindeln hängde även med hem i korgen så mitt under rensningen kom den utkutande ur min hög....och jag skrek som en dåre i vanlig ordning och sprang halvvägs in i Felices rum och kom inte tillbaka förrän Hasse nackat den...jäkla äckel djur

Sprang backintervaller i kväll som gick riktigt bra....Är ganska så vass på det, värre med vanliga slätlöpsintervaller. Det tar fucking död på mig.

Nu ska jag kolla på skämms programmet....ensam mamma söker

Jag saknar mina tjejjer..puss på er. Hoppas ni tänker på eran gamla mor

Saker ni nog vet om mig ......Jag är  kopiöst rädd för sprutor. Har till och med dragit ut en tand utan bedövning....fast det gör jag aldrig om

Saker ni nog inte vet om mig ......Jag dricker aldrig en snapps, konjak eller grogg utan betalning....Är så kopiöst äckligt med spritsmak.....Tacka vet ja...Martini, sliskiga likörer typ doolis och mörk öl...en och annan cider kan oxå slinka ner utan att det är såååå jobbigt

Kommentarer
Postat av: pisi

tänker alltid på dej ! <3

2009-09-13 @ 20:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0