MIN LILLA GULA MASKIN....GÖR MIG SÅ GLAD

Nu så är det sprutt på Gulan igen......

Var till Hedemora i morse och hämtade den berömda startmotorn och fick senare under dagen hämta min lilla postbil.....När jag var på väg upp till verkstaden.....promenerandes, fick jag se mellan buskarna en ensam liten gul bil stå på parkeringen..alldeles själv. hahaha då började jag skratta för mig själv. man blir fan glad att se min bil....

Har vart över till Avesta en snabbis för att kolla in persienner på Jysk...Hur kul är det på en skala??? ... 0 av 10  

Fick ett gråtande samtal av en kompis(många som ringer hit och gråter) jag är nog en kvinlig Dr Phil känns det som ibland. Fast jag höll på att börja grina jag med när hon berättade att hennes gamla och då menar jag GAMMLA sambo ska ha barn....med en 25 åring, själv är han över 50???? Vart gick det fel någonstans....BLÄÄÄ

Nu har jag nog fått en liten favvo på IDOL...Lilla Erik(hette han så) som sjöng sist är ju ganska så frän. Fast dom andra var mest som muppar hela bunten.

I morrn blir det Skidrea på Runes i Skinnsberg....ÅHHHH der brukar värka rejält i plånboken efter att man vart på den. Men man kan fan göra riktiga kap där om det vill sig väl.....

Ninni skämmdes över sin chokladkaldender.......Ja du gumman, jag skämdes över er i Ullared oxå när ni satt och skrek i BLÅA fiket på mig som om ni vore där med någon slags omsorg.....Dårar !!!!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0