TORSBY-ULLARED TUR O RETUR

I dag är en bättre dag än igår...Helt klart!!!!

Ska väl bjuda på lite inside information om våran berömda Ullareds resa i fredags...

Allt gick efter planerna och vi anlände utan problem 7,55 på morgonen efter 5 timmars bilfärd. Shoppade som om vi aldrig skulle få se en affär igen...vagnen bågnade och vi fick betala när inte det fick plats mer junk i den och gå ut i bilen för att senare ruuusa in igen och åter fylla på med massa saker vi "måste" ha.....

Kl 17,00 var vi klara och helt jävla slut i fötter, rygg och framför allt plånbok....Så då började våran  underbara resa hemåt Torsby.....

Inne i Göteborg hamnade vi naturligtvis i helt fel fil, så vi kom helt åt helskotta. Jag kände paniken komma för jag hittar inte ett jävka skit i denna stad. Ringde Hasse för att få hjälp att hitta ut eller in eller vart fan jag nu skulle i denna stad.....Ingen svarade !!!! JÄVLARS

Ganska uppjagad stämning i bilen tills vi lååååååångt borta ser en hög bro som vi passerat under morgonen och alla skriker i bilen......DÄR är ju den där fräna höga bron ju.......73 mil åt höger dom oss ungefär. Jaha och hur i herrans namn ska vi komma dit då ????? Efter mycket svärande(jag lovar) så kom vi tillslut upp på rätt väg...Väg 45 kommer aldrig att glömma det vägnumret.....

Stannade i Karlskoga trakten för att tanka på med kaffe..Jag och Ninni beställde en STOR kopp kaffe a 20 spänn i kassan och vi fick en bauta mugg att ta med bort till automaten där man fyllde på själv....

Det brumma till och det kom kaffe i en mängd som fick Ninni att skrika.....MEN VAAAAA!!!!!!! Der var den ynkligaste skvätt kaffe vi sett båda två och vi hörde killen i kassas ursäkta sig för han hade hört vårat besvikna VAAAAAA med att ropa till oss......Hörrni tryck 2 gånger så får ni en stor....Ok då vart vi nöjda och glada igen....Vi fick liksom en ½liter kaffe tillslut

När vi anlände Torsby efter en jävligt låååång resa med extra sightseeing i Gtg så var vi hemma på nattkröken med ommöjligt ännu mer ont i ryggen och för att inte tala om hur trött man var. åkte förbi elevhemmet och släppte av  felice, brummade vidare upp till Ninnis lägenhet lagom för att se Felice komma gående ????.....VAA är det nu då. Det var låst så jag kom inte in. Ok då är det bara fram med en till extra madrass, tur att vi har ett gäng ute i källarförådet. Går dirrekt dit för att fixa fram den men inann vi hunnit blinka har jag lyckats tappa in lägenhetsnyckeln in i en annans föråd genom nätgallret...Fråga mig inte hur det gick till för det vet jag inte själv. Då började både jag och Felice att grina för då blev det för mycket...Hahahaha vilka jävla spånskallar...eller åtminstonde jag. Fick fram en stekspade och brökniv och lyckades fiska ut nyckeln efter mycket svordomar och hysteriska skratt och gråt anfall.....

Tillslut så var vi inne i lägenheten och somnade utan vidare krusiduller....jag lovar

Just nu så hetsar jag mig på Hollywood fruar och har faktiskt ingen favvo på idol än, men hoppas på att Jon ska liksom komma igång....Och en sak till...Jag tror att det är pojkvännen som mördat sin flickvän i Falun..punkt slut


FATTA ATT DET ÄR EN MÄNGD KASSOR PÅ GEKÅS...DETTA ÄR BARA EN LITEN DEL, TROR DET FINNS 70 ST


HALVTID OCH HALVFULL VAGN.....NI SKA VETA ATT DET ÄR STOOOOORA VAGNAR



JA HA.....HM     HUR SKA VI FÅ PLATS MED ALLT?  BARA ATT PRESSA PÅ

PASSERADE LISSEBERG OCH DERAS TRÄ BERG OCH DALBANA PÅ VÄGEN HEM......DET VAR INNAN VI KOM LOST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0