FY FÖR SÖNDAGAR MED GRÅT........

Jag lovade att skriva ett referat om Ullareds trippen idag. Men jag är verkligen inte på humör med några glada inlägg i dag, måste vara i form för ett sådant.....

Ibland känns det som om motvinden aldrig slutar blåsa häråt.....

Hade 2 riktigt tråkiga telefonsamtal idag som får en att liksom att helt tappa musten. När jag hämtat mig från det ena så kommer ett till....

Det första var nog så kämpigt att försöka trösta en full gråten dotter från Torsby med kärleks längtan och undran om hur allt ska gå......Tills nästa samtal kom på kvällskröken

En jätte ledsen före detta svärmor till min före detta karl(hänger ni med) ringde och var uppriven över så mycket skit att jag vart uppjagad själv....fast jag vet hur det är att försöka med positivt tänkande så är det verkligen ganska döfött i detta läge....Jag lovar.

Idag har min uppgift vart att lyssna och råda...fast jag inget råd kan ge igentligen. Man blir tvärslut av allt som mal runt uppe i huvudet och vill bara att allt ska ordna sig......

Vem kan jag ringa och gråta hos ?????

Fick ett sådant jätte sött SMS sent här i kväll där det stog att jag var saknad och att vi alltid har så sjuka och roliga saker för oss som bara vi 3 förstod....och jag kan bara instämma. Vi har sjukt roligt tillsammans och ibland är det jag som är flamsigast känns det som. Och jag skulle hellre dö än att erkänna att jag är den fulaste av oss 3.......   ;)

Jag lyssnade som sagt på E-TYPE på min utflykt ner till er och det finns en låt som han gjort som är bara för vacker och jag tänkte på er 2 gökar hela tiden när jag spelade den......Det stämmer så bra det han sjunger

Åh den är så jättefin att spela högt när man är själv och allra helst med hörlurar......såååååå fin


Ni kommer alltid att vara en del av mig och jag kommer alltid att vara en del av er......Älskar er massor

http://www.youtube.com/watch?v=mCB3OlVX7Zs

Kommentarer
Postat av: felice

älskar dej mest<3 tack för att du förstår<3

2009-09-28 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0