WROOOOOM....

Sitter här i Torsby och ladar för en låååååång resa i natt vid 3 tiden (?)

Och en lååååååång shopping inne på GEKÅS i Ullared....Med en jätte tom plånbok i morgon kväll...

Men fan så kul det ska bli. Hade riktigt kul i Gulan(bilen) på väg ner till Torsby i dag. När man är själv så spelar man så kopiöst högt att man blir totalt avskärmad från allt trafik omkring + att man kör tamefan som en blådåre

Ju bättre musik desto mer stämplar man ner plattan......

Idag hade jag hittat några gamla godingar som jag släpade med mig i bilen......Började med 1 timme med Billy Opel...För dom som inte vet vilken det är så går det inte att förklara heller, en byfåne från en by nära Älvdalen som spelat in en skiva som är helt fucking sjuk. Efter att sjungit mig hes till denna ljuvliga textsamling så övergick jag till........Hör och häpna E-Types samlings cd

Hahahaha jävlar vad jag spelade....och sjöng

THIIIIIIS THIIIIIIIS THEEEE WAAAAAY......Jag pumpade så högt att jag trodde högtalarna skulle spräckas i min lilla bil.......Då hör jag genom min stämma och E-types stämma.....Fan vad bilen låter konstigt??????

Hupp....jag kör i 150 och varvräknaren står på RÖTT.......Ju bättre musik desto fortare kör jag....Satans farligt

Sen fick det bli Värmlands Radio efter det........inte så jädrans fartfyllt, men man kom ialla fall fram med både hel bil och körkortet i behåll    hehehee

Jag kör bil genom värmlandsskogarna värre än Petter Sohlberg(rallyföraren ni vet)

och jag

Åker skidor ungefär som Petter Northugg (skidåkaren)

och jag

Mockar skit efter kattfan  i stil med bonde söker fru  Karl-Petter.......

Finns det flera Pettrar man kan vara look a like ??????

Nu så ska jag vila mina bruna några timmar så man orkar styra i 40 mil.....Annars kan det hända att E-Type åker på hahahahaha

Och du Nässjö Patrik.....Vi kanske glider in på en fika på vägen hem. Skulle bli råååålös då va??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0