OCH GULDET GÅR TILL.......................ETT SLEMMO I NORBERG

För många år sedan sa min bästa kompis Raggar Agneta......Du måste skriva en bok om dina konstiga upplevelser, tänk vad folk skulle skratta med dig...inte åt dig

Och nu har jag som bekant börjat att skriva, fast någon bok blir det ju inte utan på det där lite mer moderna viset som det ni läser nu.

Ingen kommer att tro mig, men min nya bil "gulan" är inte riktigt hel längre.......Startmotorn vill inte starta när jag vill, utan när den själv vill och det kan ta sin lilla tid vill jag lova.......Gulan ska till bildoktorn och få en ny på tisdag = 700 kr + jobb.....  jippi !!!!! Samma gamla flyt

Jag tänkte efter min otroligt konstiga och äckliga upplevelse när jag sprang i dag göra en topp 5 lista på mina underliga saker eller upplevelser jag vart med om det sista året i skogen......

PLACERING  5 .......PÅ DEN SVINIGT DRYGA 5:AN I TORSBY LÅG DET EN NY UPPÄTEN CHIPSPÅSE OCH PÅ DEN ÄNNU JÄVLIGARE 7,5:AN LÄNGST BORT LÅG ETT NYÖPPNAT GLASSPAPPER ???? HM HUR HAMNADE DOM DÄR ???

PLACERING 4  ........MITT I SKOGEN UNDER EN SVAMPPLOCKNING HITTAR JAG EN DATA PLATTSKÄRM.....HUR HAMNADE DEN DÄR ??????

PLACERING 3  ......... FÖRRA SOMMAREN SPRANG JAG I EN RIKTIGT DRYG BACKE OCH BLEV VERKLIGEN HELT SLUT. VRÅLADE UT MIN TRÖTTHET OCH NI SOM BRUKAR VARA MED VET ATT DET LÅTER SOM EN ÄLG KO I BRUNST.......MITT VRÅL TYSTNADE LAGOM TILL ATT JAG FICK SE ETT GÄNG POLSKA BÄRBLOCKARE TITTA UPP UR RISET.......GANSKA STOR SKÄMMSFAKTOR PÅ DEN HAHAHAHA

PLACERING 2  .........CYKLADE FÖRBI EN IDIOT SOM DUMPADE ETT GÄNG KYLSKÅP OCH DIVERSE PRYLAR MITT I SKOGEN !!!! JÄKLAR VAD JAG TRAMPADE FÖR ATT KOMMA UT PÅ STORA VÄGEN, LIVRÄDD FÖR ATT BLI NERKÖRD AV EN STYCKE PÅKOMMEN DÅRE

FANFAAAAAAAAAAAAAAAAAR

OCH PÅ EN OSLAGBAR 1:A PLACERING
 ............. DAGENS OTROLIGA HÄNDELSE......MAN ÖNSKAR ATT DET INTE HÄNDE MEN DET ÄR SOM FÖRGJORT ATT JAG SKA LYCKA KOMMA PÅ DOM MEST KONSTIGA SYSSELSÄTTNINGARNA SOM FOLK HAR FÖR SIG....

PÅ DEN LILLA GRUSVÄGEN MITT PÅ MÖRKASTE FAGERSTA SKOGEN SITTER EN KÄND MÄNISKA HÄRIFRÅN BYN OCH SKITER BREDVID SIN BIL I ETT STORT PLASTGLAS ALA PRIPPS. INTE EN TILLSTYMMELSE TILL ATT DRA UPP BRALLORNA OCH LIKSOM GÖMMA SIG...NÄERÅ VI SITTER KLÄMMER VIDARE PÅ DEN DÄR KORVEN SOM VAR PÅBÖRJAD..I GLASET !!!!  ETT GLAS TILL STOG BREDVID OCH VAR BRÄDDFULLT MED PISS. DETTA VAR INRAMAT MED VITA SERVETTER PÅ BACKEN....

JAG STIRRADE SÅ JAG HÖLL PÅ ATT SPRINGA I DIKET OCH DET ENDA MÄNISKAN GJORDE VAR ATT DRA UPP HUVAN ÖVER SKALLEN....SOM OM JAG INTE SETT VEM DET VAR.....ÅH FY FAN VAD ÄCKLIGT. VARFÖR INTE SKITA DIRREKT IN THE WOOD SOM DOM FLESTA AV OSS NOG ÄNDÅ SKULLE GÖRA ???? TYDLIGEN MERA SPORT I ATT PRICKA ETT PRIPPS PLASTGLAS......STRAFF PÅ DENNA VIDRIGA NORBERGARE

DÄR KAN MAN VERKLIGEN SÄGA OVER ÄND OUT

FÖRRESTEN APPROPÅ SKIT, SÅG EN FRÄN SAK I TIDNINGEN SOM ETT PAR HUMORISTER GJORT......
DOM HADE KASTAT OM BOKSTÄVERNA PÅ ETT HUS TILLHÖRANDE JEHOVAS VITTNEN RIKETS SAL OCH FÅTT TILL JEHOVAS VITTNEN SKITARSLE I STÄLLET......HAHAHA VAD SNOPNA DOM JEHOVAS MÅSTE HA BLIVIT PÅ MORGONEN NÄR DOM KOM TILL SITT RIKE. TÄNK ATT FOLK KAN DÅ HITTA ALLT MÖJLIGT..HUR FAN KOM MAN PÅ ATT MAN KUNNDE KASTA OM BOKSTÄVERNA PÅ DET DÄR VISET ????? OCH SEN ÅRKA KLÄTTRA UPP PÅ HUSBYGGNADEN OCH FIXA RUNT DOM OXÅ.......HAHAHA SÅÅÅÅÅ JÄKLA MIN HUMOR


Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Hahahahahahaha!!!! Jag dööör!

Ja, du borde verkligen skriva en bok faktiskt!! Alltid lika underhållande att läsa dina inlägg! Du skriver så att man "ser det hela framför sig" och det är just det som gör det så himla roligt! Go girl!!

2009-09-24 @ 15:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0