HÄR SKA LADDAS MED KOLHYDRATER

En sådan där seg och regnig dag då man bara vill åka till Bahamas och sola naken med en massa negrer.......

Hahahaha nä inte med en massa negrer, men naken på en madrass med en drink i näven......

Det jag fick hålla till godo med idag var en fika på kafe Kaka med Hellkvisten...kanske inte så glamouröst som min dröm om nakensolning...Jaja det blev 2 kulor lösglass i stället, inte fy skam det heller...

Åhhh IDOL klistrar mig vid tv igen denna vecka. jag missade nästan hela förra veckan så nu måste jag panik titta i kapp. Dagens avsnitt var väl ingen höjdare, slog till och med över ibland och tittade på superstars när det blev för segt. Hoppas det blir mer drag under galoscherna i fortsättningen

Jag ska börja kolhydrat ladda med makaroner i morgon. 3 ggr om dagen ska jag lassa i mig mängder av denna föda för att få riktigt jävla STOR ork tills på Torsdag natt och Fredag då min kropp kommer att kräva enorma mängder energi......

Jag ska nämligen till Ullared då. Och ni som vart där vet att det brukar innebära en jäkla massa ork, humörs svängningar, avsklade hälar av idioter som inte ser att det går folk framför, så man bara brassar på med vagnen, svett och ibland nästan tårar..Jäklar vad arg man vart där inne på en del kärringar...jösses

Men dit ska man år efter år.........

Bjussar på ännu en kulig Blocket annons......




Kommentarer
Postat av: patrik p

då far du nästan förbi hos oss.men du ta det lungt det finns prylar till alla.

2009-09-22 @ 22:29:54
Postat av: ninn

haha ullared :D

2009-09-23 @ 10:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0