FORM= NÄÄÄÄ

Sitter och fördriver tiden med att glo på ett riktigt skämmers program....svenska Hollywood fruar.

Men ibland undrar jag om det står rätt till uppe i knoppen hos vissa..var är felet???

Jag skämms så mycket att jag måste gå ifrån tv:n.....Nu lyssnar jag bara och det räcker såååååå bra..

Idag har jag grejjsat med lite av varje. Hämtat smärtplåster åt Felice som ska ta blodvärden på torsdag och måååååste ha bedövning som små bebisar får när dom ska stickas... Fast jag skulle behöva sövas för att ta lite prover så jag ska väl kanske inte vara elak......

Fast cortisonsprutorna är INTE att leka med vill jag lova. Har man tagit sådana rakt in i axeln så vet man vad smärsamma sprutor innebär...hujeda mig

Och min flowing är över.....så fort gick det att gå från en funderan på att ställa upp på Lidingöloppet och kuta skiten ur alla tanter ......Till att tycka det är sååååå jobbigt att bara byta om......Underbart är kort!!!!

Backintervallerna tog nästan livet ur mig idag....Förra vecka var jag odödligt på alla distanser. Nu har jag kollat in om det finns någon plats ledig på Granbacken(pensionärshemmet) för kommande vård....

Jag älskar som sagt Blocket och har gjort många fynd där men samtidigt gjort något riktigt bottenskrap oxå....
Hittade denna helt underbara annons när jag kollade runt idag.....MEN va faaan !!! Jäklar vad jag skrattade, vilken dåre som lagt ut dom där





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0