1500 LÖK FÖR INGENTING....?

Avesta idag på lite lätt shopping. Hela stan vimlar med snygga och osnygga päls jackor/västar. Ska nog införskaffa mig en känns det som....

Skulle göra en reservnyckel till "Gulan" men insåg att jag skulle få äta blodpudding i en månad om jag gjorde det...nyckelfan skulle kosta 1500 (!) spänn.....Men vaaa fan, jag skulle inte ha en ny bil, bara nyckeln. Det var tydligen en kodad historia så det gick inte bara att liksom göra en....Min vanliga tur

Hem och göra taco på kvällskröken, Felices pojkvän med familj kom hit och vi åt för glatta livet....

Nu ska jag(måste) gå å lägga mig. För jag sak upp kl 5 för att åka till Skövde på skiconvent. Massa föreläsningar och god mat hela helgen..Träffa skidgubbar att tugga med och säkert en och annan kärring oxå.

Saker ni nog vet om mig ......Jag är inte rädd för Råttor, möss eller ödlor.....Men skiter knäck när jag ser spindlar, ormar och hostiga gamlingar

Saker ni nog inte vet om mig.........En gång när jag köpt en bil ända nere i Jönköping så han jag bara komma hem och dricka några glas vin innan jag och några kompisar fick för oss att vi skulle till Gävle på disco. Vi tog min nya fina bil som jag var så stolt över och hann bara 5 km utanför Avesta innan kompisen som körde bilen tappade kontrollen och körde rakt inn i en lycktstolpe = totalkvaddad bil 
Jag hann ha bilen i 6 timmar och fick betala lycktstolpen...så nu har jag en egen stlope ute i Grytnäs som det heter där vi dammade av. Ingen gjorde illa sig förutom att jag höll på att slå ihjäl hon som körde.... Bilen gick inte att laga så det blev att ut å jaga ny bil igen på Måndagen.....


TACO DINNER.....


NORBERGS NYA BRANDKÅRS FRILLA.....OCH SOM VANLIGT BARA FÖNSTER KUVÄR I LÅDDAN


Kommentarer
Postat av: Ninn

fan va snygg du är

2009-09-19 @ 13:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0