ÅTERHÄMTNINGS DAG

Inget något långt inlägg i kväll inte......

Det hände för mycket på våran resa i går för att orka pränta ner det nu ikväll....Är någon förvånad ?????

Nu sitter jag som ett kolli här i soffan efter en lååååång hemresa själv i bilen.....som tur var räddade min nya pojkvän mig.......E-TYPE    hahahahaha

Hade idag ett mycket givande tränarsamtal med Felices outstanding schyssta tränare Johan......Tydligen så tränar dottern bra och det fanns ett vist jävlar annammma i henne som det inte fanns i alla sa han och flinade......Undrar vad hon har fått det ifrån ?????   moooaaahhhh

Nästa punkt på kvällspasset blir nog att släpa sig in till slafen......Vore kanske kul att släpa sig ner på puben, men jag känner att jag skulle nog kunna bli den som vart mest drängfull där i kväll.....Om det nu vore någon merit....

Så det får bli det först nämnda

Ullareds äventyret kommer i detaljrik presentation i morrn.....Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0