TRÖTT...

Jag är en trött seg tant....känns det som

När man helt plötsligt inte har nått att dona med så kommer den stora släggan fram och klappar till mig i knoppen med en jävla smäll.....

DÅÅÅÅÅNG och man orkar knappt lyfta sin slappa röv från soffan...

Släggan kom oxå i slalombacken i dag....6 gånger uppför nästan hela innan mina lungor skrek......SLUTA FÖR FAAAAAAN

Sen var det några snabba damp kutningar med Felice som skulle springa allt vad hon orkade i 10 sekunder uppför,  den för dagen vilande Henrik blåste i visselpipan och vi kutade som idioter....eller åtminstonde Felice, jag såg nog mest ut som en.....!!

Korvgrillning på engångsgrill på eftermiddagen....sååå gott med marshmallows till

Oxfile med Hasselbackare och kantarellsås gör inte heller så himla ont......

Och efter det sitter man som en helförlamad i soffhörnet och kallar på hjälp....Vill nån ta in ostkrokarna ???

I natt ska man vrida om uret och det blir nattsvart i morgon kväll vid 5......Det suger..men man får ju sova en timme extra i morrn = gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0