PÅ JAKT IGEN......

Man tror nästan inte att det är sant, men jag har sålt min bil Gulan...!!!

Fick ett ryck i går kväll i all hast...Ska kolla om det är något sug efter en gul postlåda...

Ut med en annons på blocket med ett för mig överpris...Inte enligt andra

JÄVLAR vad folk ringde, den ena bjöd nästan över den andra....och vips så var lilla Gulan såld

En kärring skällde ut mig som FAN för att jag inte ville hålla på Gulan åt henne...Men det är ju så här, att först till kvarn.....

Nu letas det bil igen....Följetongen fortsätter alltså med mina fantastiska bilsamtal och provkörningar  hahahaha

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRKA börja om att leta !!!!!!

Har inte rört en fena på hela helgen, så det fick bli en lång prommis i det sköna vädret på eftermidagen..Så att chips skålen kunde plockas fram igen på kvälls kröken.

Vart på evighetscampingen med Hellkvisten med ett ljus till hennes pappa. Åh det är så jätte fint med alla ljus i kolmörkret.

Sen har jag ylat med i körslaget..Alla härhemma bad mig täppa till kakhålet, det lät för jävligt upplyste dom mig. Själv tycker jag att det låter fan så bra. Hejja på Älvdalen förresten.

BY BY GULAN...HA DET SÅ BRA


FINT VARE PÅ KYRKOGÅRDENS MINNESLUND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0