LANDSLAGSVALLARE ??? = NJA...

Idag har jag vart till Hedemora på valla kurs för elit vallning med gamle skidåkaren Christer Majbäck......

Det var jag och 20 karlar....och jag fattade noll, men jag var i alla fall där och lyssnade...Och faktiskt lärde jag mig ett och annat.

Så det kanske blir jag som vallar upp jäntornas skidor i vinter......troligen inte!!  hahahahahaha

Fy fan vad arga dom små liven skulle vara på mig...Nää det är nog bästa att hålla sig i bakrunden och serva med varm choklad å mackor

Det börjar bli så förbannat kallt ute att man inte vet hur man ska klä sig....ser ju nördigt ut med termobrallor och ryssmössa så här i Oktober....Jag är överlycklig att min rumpvärme funkar i bilen, det är faktiskt den första bilen som jag har haft som den funkar på förarsidan....jippie

Alltså nya ICA reklamen med mongon.....hahahaha såååå sjuk, men vad fan betyder den igentligen? Den är lite tvetydig enligt min mening. Men kul är den ialla fall

Vet inte om jag måste uppsöka vårdcentral för mitt hugg i handen..Börjar bli konstigt blått = eh amputering pga blodförgiftning ???? Ont som saaatan gör det ialla fall 

Missade mammas pojkar i kväll....Lika bra det, blir bara så jävla arg på alla blåsta brudar som har lika mycket iq som en fiskmås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0