IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG.....

Fy en sån där dag man vill spela över...fort

Råd man måste ge i svåra situationer och som man inte vet om dom ens hjälper..

Jag är ingen Dr Phil, jag vill att alla ska må bra och att det bara ska flyta på....enklast så

Men tyvärr så är det inte så lätt alla gånger och då måste man vara där och försöka lyssna och ge råd

Och att sitta i en telefon och försöka är ganska så kraftlöst..jag lovar. Men man ska aldrig ta för snabba beslut utan lyssna på sitt hjärta och väga för och emot, det kan underlätta mycket.

Har målat och grejjsat med mitt skåp idag, blir nog fint bara alla 123 (!) lager kommer på....Från mörkbrunt till vitt. Här snackar vi många strykningar innan det blir helvitt...phu!!!

Fick nog ett tag av allt på kvällskröken så jag fick lov att ut och tok kuta back intervaller.....bra gick det oxå.

Kollar på sånt jävla roligt pogram på 5:an...Roast på Berns. Helt vansinnigt och Hysteriskt elakt. En favorit hos mig.

ÅHHHHH i morrn är det Årsmöte med Västmanlands skidförbund.....JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP


JAHA SÅ VAR DOM KÖPTA....1:A JULKLAPPARNA


MINA SÖTA OCH DUKTIGA ASSISTENTER PÅ CYKELCROSSEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0