EN HELT VANLIG MÅNDAG.....

Mycket tanter på jobbet idag...Alla dagisfröknar här hemma var på utbildnings hos oss, och det riktigt kryllade av bekanta...

Själv springer man runt i förkläde och känner sig allmänt töntig....

Bakade och stog i och jag måste säga att mina sockerkakor blev betydligt fluffigare än sist...hehehe

På eftermidagen blev det svamp plockning i Gäsjö....Hel jäkla Domus kasse på ½ timmen, sen blev det mörkt som tur var..

Sen skulle det tränas enligt ungdomarna här hemma.....Byta om och fäkta iväg till Klackberg och kuta på elljusspåret i några varv...Huuuuuur tråkigt som helst. Men att vara med och hoppa spänst hopp över häckar är nog ändå inget för mig. Där går gränsen, men jag ska erkänna att jag var lite sugen...

Det är något sjukt över våran matkultur härhemma......Först tränar vi skiten ur oss och sedan utan minsta dåliga samvete så blir kvälls midagen fläskfile med beasås.  Pommesen hämtar vi från korvmojjem här utanför....SKÄMMAS TAMMEFAN !!!!!

Men faaan så jäkla gott

JAG KAN BARA JAG VILL....MOOAAAAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0