EN DAG I FIKATS TECKEN...

Slappt på jobbet idag....Mest fika, fika och lunch..sen fika

Det kluckade friskt i magen när jag kom hem efter 3 liter kaffe...Ujujuj

Ibland är det skönt med slappers dagar så där...fast tiden går såååååå långsamt

Pinade mig runt XC banan idag, och hamnade mitt i en intervall träninig för mellangruppen. Dom körde backträning i liftspåret som hör till slalombacken = brant

Vart från sprungen nerför i  slalombacken....MEN när vi skulle öppför skiten så var kärringen med i matchen....JÄVLAR mina horn växte kopiöst fort i pannan och jag vägrade att ge mig = Nästan hjärtinfarkt....hehehe

Åh jag vil ha en ny träningskompis, så jag har suttit och tittat på någon lämplig...kanske till våren

Har hittat en ny (?) låt som jag spelar som en idiot här hemma.....Ja jag vet att det är nått fel på mig men det är bara att inse att det inte finns nå tabletter för sånt som jag har!!

Det är nämligen Europes nya..New love in town som jag hysteriskt pumpar på HÖG volym. Skämmsfaktor..ganska hög  mooaaahhh

KAN DET BLI EN SÅDAN HÄR.....



ELLER EN SÅDAN HÄR.....


TROR ATT DET LUTAR ÅT EN SÅDAN HÄR......


SOM BLIR SÅ HÄR......OCH SKA HETA TROND

Kommentarer
Postat av: Ninn

jaaa, vovve nuuu !!

2009-10-07 @ 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0