VILL HA SNÖ.....NU !!!!

Börjar med.....NEJ inte vovve nu!!!! Sen i vår...kanske

Så nu vet alla i familjen det!!!  =)

Vi ska ha klädbytardagar här om 2 veckor......Jag har haft hand om detta spektakel i minst 10 år, men det är riktigt uppskattat av alla .....fattig som rik tror jag.

Det innebär att folk lämnar in sina förhoppningsvis rena kläder, leksaker  inte vuxenleksaker ;) och en massa annat jox som pulkor,vagnar och gud vet allt och sen säljer vi grejjorna åt dom med en lite procent som vi tar ut för att vi fixat allt jobb. Slantarna som blir skänker vi till ungdomdgården här i Norberg så dom kan köpa något dom behöver till sin verksamhet...bra va??

Fast det har vart mycket snusk som lämnats in under åren som passerats....saker man fått smyga undan och kastat lång väg efter att den som lämnat in gått....HUUUU och jag med min bacill skräck, vissa gånger har jag gnott mig i duschen när jag kommit hem så jag har sett ut som en skär gris. Fan att en del är så jävla snuskiga. När jag själv krängt iväg något så har jag tvättat och strykt kläderna som en idiot.....Det gör jag aldrig annars härhemma...

Jätte lååång promenad i dag på 1 ½ timme i värsta blåsten..skööönt

Hahahahaha Bonde söker fru startade i dag....Say no more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0