PÅ JAKT I ROSA FLUFF.....

Inte en lugn stund här inte....

Någon bankar hysteriskt på dörren vid 23.00...

Jag sitter och softar ny duschad framför datan i morgonrocken...EH va faan nu då??

Öppnar lite försiktigt...man vet ju aldrig vem faskien det kan vara..Aha grannen Rogga..

Rogga ser uppjagad ut och ropar halvägs ner i trappen......Nån jävel håller på att bryta sig in i våra bilar !!!!!

Faaan ropar jag och är på vär nerför trappen jag med...Barfota i min rosa morgonrock. Då kommer jag på att....Kanske bättre att väcka Hasse

Rusar in till gubben och hojtar....HALLÅ VAKNA!!!!! Nån jävel snokar bland våra bilar...Hasse tittar upp och ser ut som ett UFO...VAAAAA??? Fattar inget

MEN SKYNDA DIG DÅ OCH FÅ PÅ DIG NÅ KLÄDER OCH SPRING UUUUUUUT SKRIKER JAG!!!!!!!

ROGGA HAR REDAN DUNDRAT NER FÖR TRAPPEN OCH UT, MEN HINNER INTE FÅ TAG PÅ IDIOTEN FAST HAN KUTAR EFTER I FULL FART.....HAHAHAHA TÄNK OM JAG HADE HÄNGT MED OXÅ, BARFOTA MED VÄRSTA MORGONROCKSFLADDRET OCH MED MINA HÅRIGA BEN PINNANDES I OTAKT.....ÅH FY FAN VILKEN SYN...

JA NU SKA JAG FÖRSÖKA ATT LUGNA NER MIG OCH SLÄNGA MIG I SÄNG SÅ FÅR VI SE VAD MORGONDAGEN BJUDER PÅ....

Appropå inbrott. Ni kan väl inte missat att det har vart ett stort RÅN i Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0