MÖTE MED KOMMUN...I SVARTBÄCKEN

Städa, städa ååååååå städa mitt dresingroom =  Hittar en massa kläder som får mig att tänka.....Hur tänkte jag här?????

Nu ligget det mesta i fina vikta högar och en del ligger i sopen och en hel del ligger i kanske ska ha högen...Fast jag vet att jag aldrig kommer att använda dom igen....Men dom kan ju vara bra att fylla ut garderoben med, som Felice sa en gång när jag undrade varför hon inte tog bort alla 200 skjortor som hängde och bara tog plats i hennes garderob......Ja men då ser det ju inte ut som om jag har några kläder alls, nu ser det ialla fall ut som om jag har massor...(?)

Sen blev det fika med Putte Karlkvist på cafe Kaka...Trevlig prick det där, nu blir han väl lite så där av en halvtränare i klubben. Det blir nog kanon.....

Hasse rökte fisk som han fick på kroken igår och jag passade på att springa en mil.....Gick hyffsat förutom att jag fick lov att lyssna på något som är värre än kors kyrkan i min radio......Möte med Kommunfullmäktige (!)

Ja men fatta den inspirationen man får att maxa i en backe när man hör diskutionen kring Lapphyttan + Vilka regler det gäller i fortsättningen för att bli god man..... SOMNAAAAAAAAAAAAAAAA

Konstigt nog hade jag en riktigt bra tid....Hm?  Sprang väl i ren desperation för att komma hem fort och få stänga av skiten....Ja, jag vet att det är frivilligt att lyssna men det är så jäkla svårt att springa mitt i ingenting och lyssna på......just det, ingenting....

MÅSTE skaffa en freestyle..eller vad det heter  hahaha

Sista pogramet på Blåsta Hollywood fruar i kväll. Gudskeloooooov, måtte man inte höra ett knyst eller kvack från den där otroligt nollade Ankfan mer...Tack 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0