ICA=JERRY.......=NINNI

Forsättningen på vårdcentrals besöket förtsätter idag......

Idag hann vi i alla fall in till doktorn innan besöket avbröts....Akutfall igen, fast den här gången var det riktigt illa och patienten var i rummet bredvid oss....Våran doktor riktigt kutade in till det rummet och välte i farten allt på skrivbordet...Det for prylar över hela golvet och vi satt som 2 fån och kollade...

Sen kom ambulansen och det vart ännu mer ståhej och vi hörde ända in till oss hur illa det lät för den stackarn i rummet bredvid.....Fy tusan och där satt vi och tittade på varandra och kände oss som idioter när vi hade passat på och lekt med doktorns alla instrument medans han räddade liv på andra sidan väggen...

Jag hoppas ialla fall att det ordnade sig för den stackarn som for i väg med en jäkla fart...

När vi kom hem började cirkusen om maskeraden igen. Jag kom på att man kanske kunde gå ner på ICA och fråga om det fanns någon vit ICA rock att låna, så man kunde bli praktikanten Jerry som för tillfället äger allt vad som är i reklam väg nu för tiden.

Jorå det fanns gamla rockar så det var bara att gå ner och få en..ja hör och häpna Ninni fick en...Hahahaha så nu kan hon vara Jerry mest hela tiden...

Dom andra brudarna skulle vara snyggt utklädda, typ rockers och andra babes grejjor...men inte min Ninni inte.....!! Nä hon klär ut sig till mongoliden Jerry hon !!!! Hahaha kungligt tycker jag att våga vara såå jävla ful som hon blev i den utstyrseln med brilor och allt....Älskar dig unge för att du är du..

Nu ska jag titta på Idol och vara min egna jury igen...MIN jury är bäst!!!!

VAAAAAR ÄR DOKTORN ?????


HÄÄÄÄÄÄR ÄR DOKTORN....


SJÄLV ÄR BÄSTE DRÄNG.....


MAN FÅR INTE SKYLLA PÅ PRAKTIKAANTEEEEN.....!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0