DUBB....EEEHH VAD ÄR DET ???

MEEEEEN vad är det för skiiiitväder ute????

Sitter och häckar inne och kan inte göra nått.

Vara ute är ju helt omöjligt, temeraturen ligger nära 0 och det öser ner, så det blir att tända en massa ljus och kanske ta ett bad med mina nya badbomber jag köpt.

Jag har ringt på vinterdäck åt Gulan(bilen) och det är precis samma visa som när jag ringde på bil. Vissa karlar kan tamefan ingenting.....

Jag lyckades ringa en snubbe i Falun idag som hade annons på gisssa vad.......Blocket! Jorå däcken var kvar men när jag frågade om mönster djup, bultstorlek på fälgarna och för att inte tala om hur mycket dubb det var kvar så vart det stopp.....NÄÄÄÄ jag kan inte svara på nått eftersom jag är utvecklingsstörd!!!

Ja men är man karl till att börja med och till på köpet satt ut annons så måste man väl för fan vilket mönsterdjup det är och vad det är för fälgar så man vet om det passar. Mja däcken är svarta och fälgarna grå..Det var ungefär det svaret jag fick.....Jösses undrar vem som byter däck hemma hos honom ??

Nu ska jag ialla fall till Sala i morrn och införskaffa mig ett par av en gubbe som åtminstonde viste att det var 9 mm kvar på mönsterdjupet  hahaha. Prutade gjorde jag oxå 200 spänn = gott

Jag vill ha en ny hund eftersom jag inte går ut längre när det regnar....då måste man....+att jag har lite sällskap nu när inte mina bebisar är hemma längre.

En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar vara helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det gått.
- Uruselt, svarar kvinnan, men det beror nog på att jag blev getingstucken mellan första och andra hålet!
- Aj fan, svarar mannen, där som det är så svårt att få plåstret att fästa också...


Kommentarer
Postat av: patrik p

såg du körslaget heja Älvdalen dom är underbara.

2009-10-03 @ 22:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0