PÅ JAKT EFTER DET FULASTE.....EVER

I dag har Ninni åkt hem från Torsby för att få träffa en doktor, eftersom hon inte får någon tid i värmland för att hon är skriven i Norberg....Hej å hå

Åker 22 mil och kommer ner till vårdcentralen och sitter i väntrummet.....Då kommer doktorn på att han måste åka på ett akut hembesök.....och Ninni fick åka hem...utan att träffa doktorn. EH apropå hej å hå

Skitbra att åka så långt och bli blåst på sin tid.....hipp hipp, vårdcenrtalen i Norberg har lyckats igen

För övrigt så letar ungen kläder att klä ut sig till någon fest hon ska på i morrn....Min garderob har en del maskerad kläder tydligen....Alltså ett par byxor som jag köpte för DYRA pengar för ett tiotal år sedan och som jag inte kan slänga för att dom var så dyra....och nu är dom som sagt INTE så hippa längre, dom krängde ungen på sig och jävlar vad vi skrattade....MEN VAAA FAAAN var det verkligen dom där brallorna som jag var så där extra snygg i när man var ute på rajraj.....SÅÅÅÅÅ JÄVLA FULA. Extra, extra breda nertill och i såndär stretchigt matrial.

Ner i källarförådet och kolla vidare på mina punkjackor från den tiden då jag var en stenhård rocker med fransar och nitar i överflöd.....Jösses axelvaddarna var lika stora som 2 skogaholmslimpor på varje axel...hahahaha

Dyker in i nästa klädföråd.....Rid perioden(på häst) Hittar på mina franschapps som man har utanpå ett par trasiga jeans...Det är faktiskt ganska snyggt att rida i, ser lite sådär cowboysar aktigt ut....Tyckte även många grabbar oxå....Det var livsfarligt att gå på ica i dom, dregel dregel..inte över mig utan mina chapps...

Tydligen så finns det mycket att flabba över och det värsta är att om 10 år så skrattar vi lika hysteriskt åt det man har på sig nu och som man tycker att man är en babe i....hahahahahaha, fy fan så sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0