STRAFF PÅ VÅRAN TRÄDGÅRD !!!!!!!!!!!!!!!

Alltså våran gård är fulare än vad jag ens kan nämna med ord......

I morse vaknade man till motorsågens underbara ljud, och tittar ut........VA FAAAAN hela häcken ut mot vägen är på väg att förintas......

1 timme senare är det ett faktum....

Nu är det slut suttet ute i våran fina trädgård på sommrarna. Det kommer ju för fan att ta 15 år innan det blir insyns skyddat där igen. Himla trevligt och sitta och grilla med alla som går/åker förbi....Aldrig får man vara glad  =(

Träden ser ut som dom fått någon sjukdom..eller träd förresten, dom ser ut som stympade dvärgar hela bunten.

Förstår väl inte riktigt vitsen med detta jävla påhitt...? Jag vill ännu mer än någonsin flytta härifrån nu..

Har vart och ätit kina mat idag. Helt ok ,men man blir ju som en spärrballong efteråt. Har ett rörele schema som en pigg 90 åring efter denna bukfylla. Och nu ska man ut och kuta.....? Men hur ska inte det skvalpa runt i min mage....?

Min käre assitent på cykeltävlingarna Anna Fjällman har klarat teorin till sitt körkort idag......GRATTIS, nu är det bara den lilla uppgiften som kallas uppkörning kvar...  hehehehehe    Fixas det så har jag blivit lovad en bulle i fika.....Bara att på med kaffe pannan då Anna....

Fast man inte trodde att trädgården kunde bli fulare än var den var...så hade dom inte ens börjat.

TA MIG HÄRIFRÅN !!!!! TA MIG TILL MORA !!!

Såg en fundering som jag flinade lite till...

Om män är riktiga svin.....Är kvinnor riktiga suggor då ???

FATTA HUR JÄVLA FULT VI FICK DET.....FÖRR SÅG MEN INTE ENS OK...


DET ENDA SOM ÄR KVAR ÄR AMPUTERADE STUMPAR PÅ ALLA TRÄD


JA MEN JÄTTE KUL ATT ALLA SOM GÅR FÖRBI SER VAD VI GÖR OCH ÄTER I VÅRAN TRÄDGÅRD..HELA JÄKLA HÄCKFAN SOM INTE ENS EN MYRA KUNDE SE IGENOM ÄR BORTA....TUUUR ATT DET BLIR VINTER SÅ MAN SLIPPER VARA UTE OCH SE SKITEN...!!!!



Kommentarer
Postat av: ninn

men VA FAN. du sa att det såg för jävligt ut , men såhär illa trodde jag inte . ><

2009-10-28 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0