STRESSMEDECIN HITÅT.....

Jag fösrstår inte folk som hinner blogga stup i minut...?

Jag min stackars sate hinner tamefasiken inte ens 1 gång varje dag...Vart gick det fel??

Min häck har vart full i 2 dagar och då inte av massa "konstigheter" hehehe, utan hederligt vanliga sysslor.

Klädbytardagarna tog hela min Torsdag och det innebar att man var helt slutkörd när man skulle fräsa vidare vid halv 9 på kvällen till Torsby....Hade knapt fått i mig någon mat på hela dagen så det blev en tvärnit vid MC Donalds i Ludvika.

Torsby anlände man efter 12 på natten...Gaaanska så slut

Halv 9 ringde klockan....Upp och på dejt med Torsby bostäder, Färgaffären och det vi skulle till Torsby för...Föräldrarmöte med alla tränare. Kuligt att se alla föräldrar, fast det är omöjligt att veta vem som hör till vilken unge, det är liksom en del man inte har sån där 100% koll på. Piiinsamt när en del kommer fram och pratar och man inte vet vem dom är eller vilken unge dom äger...Jajaja det är säkert någon som inte vet vem jag är heller...Fast det är tveksamt  moooossshahaha

Sen framemot 4 på eftermidagen så var det dax att vända bilen mot Norberg igen...Med bara en unge som ville följa med mor sin hem......Buuuuhuu

Stressad=ja

Äta magsårsmedecin snart= ja

Hann precis på håret hem till IDOL och jag tycker att nästa år så ska jag vara dommare. Vet inte hur tankeverksamheten funkar i år för Bagge och compani...Inte som min ialla fall. Nu finns det en del personer man retar sig på...rejält!! Eddie tex, ni får ursäkta men jag fixar inte hans ego, jag blir helt irriterad bara jag ser hans självbelåtna uppsyn....UT med honom fortare än jag springer till entren på Ullared....

Appropå Ullared.....Sitta som ett tänt ljus på kvällen den 2 November och kolla på såpan som kommer att bli om detta underbara varuhus.....Åh sen blir det väl att få ångest över att man vill dit dirr......

Nu är jag tvingad att följa med och gå intervaller i slalombacken av min hemvarande unge....Åh varför skulle hon med hem.....? Jag vill ju bara sitta här i soffan och dricka glögg och slappa, klappa katten och titta på någon film....Äh bara att byta om och ut i regnet.....Vad gör man inte för sina älsklingar

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0