DET ÄR MYCKET NU....

1000 saker att fixa till klädbytardagarna.....Faaan tror jag måste ta en valle(valium) snart.

Det känns som om det inte är någon ordning på någonting....En tvärtom lokal utan stolar, bord och gud vet allt som behövs. Lite sterrig börjar jag bli.

Panikkörning igen... till fagersta den här gången....Man glömmer ju att Bivab har stängt så när jag kom på att vi var utan både muggar å pappersäckar så vart humöret inte på topp, kan jag säga.

Tur att man har ensnabb bil....WROOOM så var man hos Anders på Bivab I Fagersta...Och WROOOM så var man hemma i Norberg igen!!! 

Jag tvingar folk att köpa bingokalendrar som vi MÅSTE sälja för skidklubben....40 st, och blir vi inte av med dom så får vi lov att köpa dom själva !!!!

Förra året så fick jag lov att köpa lotter själv för nästan 2000 kr så där lagom till jul...JÄVLARS så förbannad jag var!!!!! Gissas hur mycket jag vann ?????

100 kr och en bingolott...  yippie

Jaha Bonde i kväll då.....? Det var en kärring som kom till med en puss på den orangefärgade bonden som pratar ungefär lika mycket som en döing..! Kärringen får ur sig att det hettade till..Ehhh kallar man det där hetta till så vette fan vad hon haft för pirr innan??? Hetta till för mig är väl ändå när man springer naken och jagar gubben med handbojjor i ena handen och piskan i den andra.....eller det kanske är halvljummet bara  hehehehe

Too morrow night efter bytardagarna bär det av till Torsby för föräldrarmöte på fredag morgon.....ÅHhej å hå, kommer att vara där framemot 12 snåret på natten..Jepp bara att vara upp på tårna eller först på bollen som en av dom fantastiska fotbollsmorsorna hela tiden tuggade på bredvid planen......Jag skrek mest att dom var kasa jag  mooahahahah

TÄNKTE BARA VISA MINA VÄL ANVÄNDA CRAFT LÅNGFILLINGAR..INTE UNDRA PÅ ATT MAN HÅLLER PÅ ATT FRYSA ARSELET AV SIG...KÖPA NYA?? NÄNÄ DOM GÅR DEN HÄR VINTERN OXÅ.  OBS!! DOM ÄR INTE TRASIGA PGA AV GASER UTAN HEDERLIGT SLITAGE...OK EN OCH ANNAN HAR VÄL SLUNKIT UT DÅ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0