BAGARE BERTA ELER PICASSO ????

Herregud snart kan jag ta anställning på Åkes måleri.....Jag målar och målar mitt skåp, som aldrig blir vitt. Jag är inne på 4 vändan nu och nog faaan lyser den bruna skiten igenom....

I morgon blir det sista strykningen, sen får det lysa igenom bäst det vill......Sååå jävla tråkigt att måla samma pryl 100 ggr.

Har fixat och trixat med klädbytardagarna som vi ska ha på Torsdag. Det verkar som att det ska funka i år igen...

Men intresset börjar liksom tryta hos dom flesta. Det är lite synd för det fyller en bra funktion.

Sen har jag fixat mackor till årsmötet...mumsiga saker med ost och skinka på rejäla thekakor och siktkaka med Arboga pastej och mor Annas inlagda gurka...Jäklar vilken åtgång det var på dom....Så nu har jag 2 jobb att välja på..Målare och mackmästare.....Hm och valet blir.......Mackmästare!!

Stånkat mig igenom ett 2 timmars möte som var helt ok faktiskt, inte någon nära döden upplevelse som det brukar.

Panikgasade med Gulan hem till Desperate Housewife, missade endast 5 minuter..men det är 5 minuter för mycket det. Allt hinner nästan hända på en sådan liten stund i detta pogram....Så det gäller att vara med liksom.

Nu tar jag mig en mugg glögg..mmmmm Blossa starkvin så här på tisdags kvällen är inte fy skam  hehehehe

IBLAND BLIR JAG FULL I SKRATT ÅT TV TABLÅN....MYCKET AGA I DESSA CLUBAR..HM UNDRAR OM MAN ÄR MED I DEN SISTA...BÄST ATT SE UPP    MOOOOOAHAHAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0