I SKOTTGLUGGEN....

Var alldeles för slö för att skriva igår. Var på den där cykeltävlingen och styrde upp prisutdelningen.....

Ärlighetens namn så var det mina trogna assistenter som gjorde det mesta...och jag titta på

Det tog ialla fall hela dagen och man var så där lagom slö när man kom hem...Lite glögg och man vart helt försoffad.

Idag har det vart lite slött med en ÖB handling i Avesta på eftermidagen för att köpa vit färg till ett skåp jag ska fixa iordning. Tog en lååång springvända vid 5 för då trodde jag att alla älgjägare skulle åkt hem......

Åh vad pinsamt, när Hasse skulle släppa av mig långt bort i busken så stog hela jaktlaget med hundar å bössor för att avsluta dagen.....Hej hej pöjkar får jag ur mig, får man en svärm med skott i röven nu när man springer förbi här??? höhöhöhö....

Gubbarna skrockade gott och sa att det nog var lungt..

Nu ska jag tillbringa 1 timme med Ensamm mamma söker.....och hockey rumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0