GUACCAMOLE I STORA LASS

Idag höll jag på att bli skinnad på Kvatum i Västerås......Det var såååå jävla nära att jag fått betala för 49 st avocadon istället för 1 (!)

Storhandlade och då blir ju kvittot typ Ullareds längd...1 meter

Tyckte att fan så dyrt det blev...betalade med rynkor i pannan och fick lov att göra en pensionärere....kolla kvittot

Hupp, jag hade ett inslag på nästan 400 spänn..Eh nääää jag har INTE handlat någon vara på 400 bagis. Kollade in vad det var som jag fått pröjsa för.......49 st Avocadon!!!!!!!!!!!!!! men fatta, jag hade köpt en

Jag hade verkligen fått en ADHD utbrott om jag kommit hem och fått sett det då på kvittot. Nu fick jag ett ADHD utbrott light på Kvantum i stället, mitt i fredagsrusningen...hehehehehe

Vart runt och kollat på tv apparater, Hasse har fått för sig att vi MÅSTE bara ha en big tv. Jag tycker att den vi har är bra och framförallt snygg. Grå platttv är svårt att få tag på och nu blir den väl en jäkel i pianosvart lack så ska det va nu, men jag spyr åt det......Ni hör ju själva...Pianosvart lack !!!

Jag vart kär i den snyggaste underställströjan jag någonsin sett....Helly Hansens vita med ljusgråa ränder på ärmarna och hör här..........Det var vita rosor i någotslags spetsmatrial i tyget...jameeeen såååååå snygg, men fan så dyr. Men jag skulle vara så jävlans snabb i den.......och raffig   moooooahahaha

Idol pågår just nu och det var väl Erik som var bäst..eller Rabi..eller inte fan vet jag. Alla är lite halvkassa, ingen man tycker är så där extra skitans bra.

I morrn är man prisutdelare på cykeltävlingen vi har här. Hoppas det inte pissar lika jävligt då som det gjort hela dagen idag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0