MATSALS GESTAPO......

Vandrat runt med lappar som jag klistrat upp på alla möjliga och omöjliga ställen här i Norberg över Klädbytardagarna vi ska ha nästa vecka.....

Inte ett givande jobb, men ack så must bee doing...

Var in en snabbis på mitt gamla jobb i matsalen på mellanstadiet..Allt sig likt, lite nytt folk bara som rörde i grytorna...hahahaha tänk att jag har vart mattant..! En sån där elak jävel som tvingar ungar att äta upp allt dom tagit åt sig + att mann ska smaka på allt..och det med basta !!!!

Fast roligast var när jag var på högstadiet för många år sedan och det var ett jävla liv på 9:ona, ingen jävel som lyssnade och alla var helt vidriga. Det slängdes mat på golvet, på gardinerna, dom var mer eller mindre likt apor. Alla satt och gapade och skrek åt varandra. Det var ett gäng som trodde dom var coolast på skolan och var EXTRA störda. Alla hade på sig sådanadära T-shirts poliströjor som små ungar hade och det tyckte dom var sååååå as coolt......Ända tills

Jag köpte en likadan på marknaden här och hade den på mig en dag när hela ligan kom in i matsalen och var så där riktigt fräna.......HUPP !!!! NOT fränt att ha samma tröja som mattanten kan man säga..Alla runtomkring fnisade och tyckte lite så där halvhögt....Hur ocoolt är det att klä sig lika som matkärringen ??????

Jag ÄGDE dom den dagen.....och det var så jävla skönt

Idag har jag sprungit en lååång vända och då måste jag lyssna på det där jädrans Radio Norberg igen....

Varje gång sätter man på radion med skräckblandad förtjusning...Vad är det man ska lysna på?????

Efetrsom jag skulle kuta långt så måste tempot hållas nere och det är jag svin dålig på..Vill kuta på som om jag ska springa 5 km...och då blir det inte nå roligt. Därför måste jag liksom sjunga med det som spelas på radion för då har man som man i spring världen kallar prat tempo...Man orkar inte sjunga och springa fort samtidigt...

Börjar lite lätt att nynna med när jag passerat Öjjersbo...där slutar bebyggelesen liksom...För att riktigt ta i för full hals när jag passerar Persbo och vidare uppför backarna mot Gamla Fagersta vägen...Hahaha det var riktigt bra låtval idag....mjukstart med Elisabeh Andreassons let it swing it let it rocken roll...rajraj     Sen kommer det en explotion med  sång i från mig........SNIIII  SNAAAAAA SNAAAAAAAAAAPPI...SNAPPI SNAPPI SNAAAAAAAAAPPI !!!! Åh sjöng så inne helvete att jag nästan fick börja gå...ingen risk att det gick för fort inte. Fick till och med ta mig i akt lite så att älgarna stannar i skogen åt dom stackars jägarna i morrn....hehehe

I kväll har jag försökt att dela en avocado = motorsågs masakern look a like

Och så har min lilla syster skjutit en älg i Kramfors idag = Motorsågs masakern look a like 2


FATTIGT MED PLÅSTER HÄR HEMMA....

OCH FÖR DEN HÄR GRABBEN(ÄLGEN ALLTSÅ) ÄR DET FÖRSENT MED PLÅSTER...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0