VILKA ÄR NI ALLA......??????

Jag är nyfiken på vilka som läser all skräp som jag skriver....

Ibland (rätt ofta) tycker jag att folk tittar lite konstigt på mig  hahahaha

Fast det bjuder jag på, allt som jag skriver är ljug......sölö

Idag var det riktigt många till på köpet som läst mina memoarer, så  man blir ju skit nyfiken

Händelse fattig dag med jobb, Avesta tripp och träning.....Frös så inne helvete när jag skulle ut å kuta att jag satt på mig 2 långkallingar+vinter tights. den tjockaste träningströjan jag hittade...och den är tjock, jacka med varmt foder, tjocka USA sockor(sådana som var poppis på FAME tiden på 80 talet) mössa och vantar.

Lökade sönder efter 5 minuters löpning...men jag var riktigt på hugget idag, sprang som en Kallur med formtopp.

Efter det blev det födointag på Bajram.....strips med choooritzooo, satt fint efter intevallerna det.....Hahahaha i bland känns det tamefan helt sjukt...först blåkutar man som en dåre, för att senare moffa i sig det flottigaste i matväg man kan hitta...men gött är det, och jag har inte ett skit dåligt samvete.

Ska passa på att fjäska för mina små pullor där nere i Torsby som är sjuka bägge 2.....Hittade så fiiiiina kort på er när jag kollade runt i datan....OBS!!!! Fina  =)   

Älskar er




Kommentarer
Postat av: Pernilla

hej!

jag är en av dem som läser ditt "skräp"och garvar halvt ihjäl mig vissa gånger.

Hamnade här av en tillfällighet och då jag själv är Norbergare så är det extra skoj att läsa din blogg. gillar den skarpt.

rak och ärlig och hysteriskt kul.

//Pernilla E (du vet vem jag är tror jag har en bror med finsk efternamn och han bor nere på finnbostigen)

2009-10-13 @ 06:46:32
URL: http://ockenutta.blogg.se/
Postat av: pisi

jag kan lägga ut massa fina kort på dej med om du vill mamma ! ;)

2009-10-13 @ 07:35:07
Postat av: ninni

äälskar dig med din dåre =D PUSS

2009-10-13 @ 11:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0