SAHARA....

ÖKEN.....

Det blir som en torr jäkla öken när ungarna har åkt hem....Gråta en skvätt i tvättstugan efter avvinkningen...som vanligt och sedan knalla upp och fatta att..jahapp nu är bara vi två töntar(3, rune oxå) hemma...hm

Men det är snart höstlov  moooahaha

Tog en långpromenad med bastu på kvällskröken..sååå skönt

Nu ska jag kolla på Ensamm mamma söker..och fotbolls Lase, den enda som är något att ha...enligt mig!!

Eller som en av nissarna som deltar nyss uttryckte sig......Lite hångel utan krångel, ville han ha.....hahaha vilken stjärna.

Ska i min ensamhet eftersom Hasse jobbar natt klämma i mig några mackor framför tv:n.. Inget är så himla gott som att trycka i sig en massa skit som chips med dipp och mackor med en massa gott pålägg...Har nog fan lite räksallad kvar sen tunnbrödsrullen vi åt härom dagen. Mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0