BUFFE=ILLAMÅENDE

Vart till Skinnsberg på skidrean i dag. Det vart lite avslaget. Det fanns ju nästan inget som vi behövde. Jag hade laddat upp med stooora inköpslistan.....Men kom därifrån med 2 ynka saker. Hasse köpte väl vallor i vanlig ordning. jag hittade ett par så snygga Atomic pjäxor i svart och guld..såååå bling snygga, men dom satt tamefasiken alldeles för trångt...Hur jag än knöt om och donade så gick det inte..FAN !!! Jag tänkte köpa dom ändå, skitsamma om hälarna blöder efter 1 km bara man är cool i spåret.....Då insåg jag faktiskt själv...HALLÅ du är förfan gamal och stel, vem bryr sig vad du har på fötterna...

Efter detta pass så åkte vi till en restaurang i fagersta som har öppnat nyss som heter Black and White. Där var det buffe och jag åt nasigoreng, carbonara, pizzasallad och hör och häpna pannkaka....på samma tallrik = ingen hit

Vi har haft träningsstart här hemma i kväll. Jag åkte upp fast jag inga barn har längre och kollade läget. Några nya kottar var det allt och sen passade jag på att springa intervaller............Jag HATAR att springa intervaller, därför gör jag det aldrig heller. Men ibland tvingar jag mig för att få någon slags variation på min löpnig. Nu tar det säkert 3 veckor igen.

Ibland blir man stumm av dotterns sms mängd. Tänker inte gå in i detalj på hur många hon dragit i väg på en månad.......Men jag kan tipsa om att det är ett halvtids jobb ialla fall. Men nu har sms polisen(jag) fått nog och jag hoppas att jag aldrig mer behöver få denna gigantiska chock igen.....ALDRIG!!!!

Puss älskar dig ändå <3

Åh jag längtar till............


HÄRLIGA SOMMAR STEEK DAGAR SOM HÄR I TORSBY.....

OCH HÄRLIGT KALLA SNÖIGA SKIDDAGAR SOM HÄR PÅ VÅRAT ENGELBREKTSSPÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0